kendinikaybeden:

tanrimkonusmaliyiz:

buyukkumsaati:

urlsikadarkonusankiz:

cigkoftesevmeyenkiz:

mortensson:

cipsikolakilit:
Bir dilek tut ve reblogla :)

abi manyak bişey bu yaa. dün akşam matematikten yüksek alıyım diye rb yapmıştım. 74 aldımm

bu postun gücüne bende inaniyom lan djskf bot alcak param yok diye mizmizlaniyodum anneannem 100 lira harclik verdi lan o gün ::::d

oha yemin ederim tuttu şimdi ben bunu her gün rebloglarım :D:D:dd.D dilek tutcam bi sn

olum yeminlen oldu

Birtam iki bölü üç hadi post……………………………..

Tuttum dilek hayırlısı be glw .s.s ajskabdakdnsnd

kendinikaybeden:

tanrimkonusmaliyiz:

buyukkumsaati:

urlsikadarkonusankiz:

cigkoftesevmeyenkiz:

mortensson:

cipsikolakilit:

Bir dilek tut ve reblogla :)

abi manyak bişey bu yaa. dün akşam matematikten yüksek alıyım diye rb yapmıştım. 74 aldımm

bu postun gücüne bende inaniyom lan djskf bot alcak param yok diye mizmizlaniyodum anneannem 100 lira harclik verdi lan o gün ::::d

oha yemin ederim tuttu şimdi ben bunu her gün rebloglarım :D:D:dd.D dilek tutcam bi sn

olum yeminlen oldu

Birtam iki bölü üç hadi post……………………………..

Tuttum dilek hayırlısı be glw .s.s ajskabdakdnsnd

kendinikaybeden:

tanrimkonusmaliyiz:

buyukkumsaati:

urlsikadarkonusankiz:

cigkoftesevmeyenkiz:

mortensson:

cipsikolakilit:
Bir dilek tut ve reblogla :)

abi manyak bişey bu yaa. dün akşam matematikten yüksek alıyım diye rb yapmıştım. 74 aldımm

bu postun gücüne bende inaniyom lan djskf bot alcak param yok diye mizmizlaniyodum anneannem 100 lira harclik verdi lan o gün ::::d

oha yemin ederim tuttu şimdi ben bunu her gün rebloglarım :D:D:dd.D dilek tutcam bi sn

olum yeminlen oldu

Birtam iki bölü üç hadi post……………………………..

Tuttum dilek hayırlısı be glw .s.s ajskabdakdnsnd

kendinikaybeden:

tanrimkonusmaliyiz:

buyukkumsaati:

urlsikadarkonusankiz:

cigkoftesevmeyenkiz:

mortensson:

cipsikolakilit:

Bir dilek tut ve reblogla :)

abi manyak bişey bu yaa. dün akşam matematikten yüksek alıyım diye rb yapmıştım. 74 aldımm

bu postun gücüne bende inaniyom lan djskf bot alcak param yok diye mizmizlaniyodum anneannem 100 lira harclik verdi lan o gün ::::d

oha yemin ederim tuttu şimdi ben bunu her gün rebloglarım :D:D:dd.D dilek tutcam bi sn

olum yeminlen oldu

Birtam iki bölü üç hadi post……………………………..

Tuttum dilek hayırlısı be glw .s.s ajskabdakdnsnd